A füzet a rovás ábécé betűinek megfelelő csoportosításával megkönnyíti azok elsajátítását, így nem csoda, hogy általános iskolás gyermekek is alig néhány szakköri óra után kívülről fújják.
Ennek az a magyarázata, hogy a feladatok a játékosságuk (pl. közismert szólások) és a helyes magyar beszéd (idegen szavak helyettesítése magyarokkal) erősítése mellett a nemzettudat és nemzetismeret tárgyköréből is merítenek, pl. az elszakított nemzetrészek városainak rovásírásos gyakorlása.
Tanuljuk és tanítsuk a rovásírást! – így fogalmazta meg ősi íráskultúránkkal kapcsolatos hitvallását FRIEDRICH KLÁRA jó évtizeddel ezelőtt.
Mivel minden ígéret és fogadalom annyit ér, amennyit megvalósítanak belőle, az említettek szellemében gyakorló tanárként, több évtizedes szakmai gyakorlattal a háta mögött állította össze az oktató kiadványait: Rovásírás gyakorlatok nemcsak gyerekeknek I-II. (2000), Rovásírás tankönyv és szakköri ötlettár (2003), most pedig annak bővített változata Új Rovásírás Tankönyv és Szakköri Ötlettár címmel.